MAKARON WIEJSKI WEGAŃSKI


Makaron wiejski wegański z pomidorami, groszkiem, kiełbasą od Bezmięsnego Mięsnego i świeżymi ziołami


Cześć! Co powiecie na kilka obiadowych propozycji? 
Jesteście ciekawi co wegańskiego serwuje się w śląsko-góralskim domu?
Może śniadania i słodkie miseczki powinny zostać uzupełnione o towarzystwo nieco poważniejszych dań?

Od tej pory postaram się publikować więcej wytrawnych i sycących inspiracji. Dajcie znać, co o nich sądzicie :)


Składniki:
  • makaron świderki graham (około 125 g)
  • kilka plasterków bezmięsnej kiełbasy białej bezmiesnymiesny.pl
  • cebula biała
  • olej z pestek dyni
  • świeże pomidory
  • groszek zielony
  • świeże liście bazylii
  • świeża pietruszka zielona

sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:

Makaron ugotowałam w gorącej wodzie. Dodałam odrobinę soli do smaku. W rondlu rozgrzałam olej, dodałam posiekaną cebulę, podsmażyłam. Pomidory umyłam, pokroiłam w kostkę, dodałam do smażenia. Dodałam odrobinę soli, wymieszałam. Po kilku minutach dolałam odrobinę wody oraz garść mrożonego groszku i dusiłam przez około 15 minut (aż stanie się miękki). Kiełbasę białą pokroiłam na małe kawałki. Zmieszałam z całością. Pietruszkę i bazylię posiekałam.

Ugotowany makaron przełożyłam na talerz, podałam z sosem i ziołami.



Jest to zweganizowana opcja najprostszego i najbardziej lubianego makaronu w moim domu rodzinnym. Mam do niego niezwykły sentyment ze względu na połączenie słodkich pomidorów i zielonego groszku. Po prostu ubóstwiam!


zapraszam na mój instagram: instagram.com/karomro

i stronkę: facebook.com/zjadlamniebo


kochani! Zjadłam Niebo bierze udział w konkursie Soiree Bio Planete na najładniejsze zdjęcie  jeśli chcielibyście mnie wesprzeć, proszę, zajrzyjcie na stronkę: http://www.bioplanete.com/…/Rozkosze-zy…/soiree/Galerie.html#!i oddajcie głos na moje zdjęcia (kolorowe, podpisane ZjadłamNiebo ze studentami z góry przeogromnie dziękuję!!!P.S. wszystkie potrawy, które przygotowałam były oczywiście wegańskie i jeśli chcecie to stworzę na blogu post z przepisami 

2 komentarze