LUBIĘ PO POLSKU

Stek z białej kapusty z quinoa, tahini, gotowanymi rzodkiewkami i ogórkiem kiszonym


Stek z białej kapusty:
  • wycięta w poprzek część białej kapusty
  • olej kokosowy
  • garam masala
  • papryka wędzona
Stek posmarowałam olejem kokosowym z dwóch stron, posypałam przyprawami, piekłam w piekarniku nagrzanym do 200 stopni przez około godzinę (aż zmiękł), w połowie przewracając na drugą stronę.

Kasza:
  • quinoa (4 łyżki suchej kaszy)
  • 5 małych rzodkiewek pokrojonych na ćwiartki
  • 1 łyżka tahini
  • 1 łyżka zmielonego siemienia lnianego
Kaszę gotowałam z rzodkiewkami, po napęcznieniu zmieszałam z tahini i siemieniem lnianym. Odstawiłam na kilka minut do ostygnięcia, następnie formułowałam kulki.

  • ogórek kiszony

Kolejna propozycja na obiad na sesję? Chwila uwagi i godzina w piekarniku- to wszystko, aby stworzyć pyszne, pożywne i oryginalne danie. Kto oprze się tym różowym gotowanym rzodkiewkom zanurzonym  w kaszy z sosem tahini? Ja nie :-)



0 komentarze