125 CZUJECIE LATO?

Owsianka karobowo-daktylowa o aromacie tiramisu podana z bananem, truskawkami, malinami i płatkami migdałów


  • płatki owsiane
  • mleko sojowe
  • daktyle
  • karob
  • aromat Funky Flavors Tiramisu
  • truskawki
  • banan
  • maliny
  • płatki migdałów
do picia: zielona herbata z sokiem z cytryny słodzona suszoną stewią


Przepis:

Szklankę mleka sojowego zagotowałam z czterema daktylami, dodałam kilka kropelek aromatu Funky Flavors i dwie łyżeczki karobu w proszku. Zblendowałam na gładką całość. Dodałam 4 łyżki płatków owsianych i gotowałam na małym ogniu około 15 minut (do pochłonięcia wody przez płatki). Udekorowałam owocami



Dzisiejsze śniadanie przypomina mi, że za parę chwil rozpocznie się lato, którego oczekuję z niecierpliwością. Początek zbierania świeżych ziół i zieleniny z ogrodu, łąki, lasu. Powrót do zjadania porannych miseczek wypełnionych zerwanymi wcześniej z własnych sadzonek poziomkami, porzeczkami i agrestem. Wygrzewanie się w promieniach słonecznych na dużym balkonie. Rozmarzyłam się. Chodź szybciej, koniecznie!

0 komentarze