126 CHLEBEK Z KONOPIĄ


Kanapki z chlebka żytniego na zakwasie z konopią z masłem orzechowym, liśćmi botwinki, rzodkiewką i kiełkami; domową konfiturą ze skórki arbuza oraz domowym masłem nerkowcowym i jagodami


  • chleb żytni na zakwasie z konopią
  • masło orzechowe
  • liście botwinki
  • rzodkiewka
  • kiełki rzodkiewki
  • domowa konfitura ze skóry arbuza
  • domowe masło nerkowcowe
  • jagody
do picia: zioła z pokrzywy i skrzypu słodzone suszoną stewią; czarna kawa z cynamonem


Na piekarnię oferującą żytni chlebek na zakwasie z gryką, orkiszem lub konopią natknęłam się w drodze na zajęcia jogi na ulicy Długiej. W sklepie nie tylko urzekły mnie aromatyczne wypieki, ale również zapach ciasta dopływający z piecy w sali obok, w których pracowano nad świeżymi bochenkami. Piątek standardowo to dzień rozpieszczania, więc w zestawie z czarną kawą lądują trzy kromki z ulubionym masłem i konfiturą. Dzień dobry :-)

0 komentarze