55 ORZECHOWO-CIASTECZKOWA OWSIANKA Z JARMUŻEM I BANANEM

Płatki owsiane gotowane z bananem i jarmużem na mleku sojowym z orzechami włoskimi i laskowymi, pokruszonymi ciasteczkami Belvita, doprawione cynamonem


  • płatki owsiane górskie
  • mleko sojowe
  • ciasteczka Belvita
  • orzechy włoskie i laskowe
  • jarmuż
  • banan
  • cynamon
do picia: zielona herbata z głogiem, sok jabłkowo-malinowy


Musicie mi wybaczyć, że swoje śniadanie publikuję prawie przed północą, ale dzisiejszy dzień był naprawdę aktywny! Od rana pracowałam przy zdjęciach odzieży, dopiero późnym popołudniem pozwoliłam sobie na odpoczynek pod grubym kocem, grzejąc stopy w misce z gorącą wodą i przedawkowując kubki herbaty ;-) Odstępując od diety raczyłam również podniebienie orzechowym miodownikiem, właściwie te dwa składniki kojarzą mi się teraz najbardziej z domem (który odwiedziłam w ten weekend). 

Jutro drugi dzień lenistwa w ukochanym mieście, będzie równie pysznie i równie pracowicie. W piekarniku właśnie studzą się owsiane ciacha ze śmietanki kokosowej oraz placek marchewkowo-orzechowy (oczywiście). Mam nadzieję, że zdążę poczęstować nim babcię!

0 komentarze