40 NOWA ODSŁONA OWSIANKI W SŁOICZKU PO DŻEMIE

Płatki owsiane na wegańskim serku naturalnym Tofuneza z bananem i cynamonem w słoiczku po diabetycznym dżemie z płatków róż


  • słoiczek po diabetycznym dżemie z płatków róż, przywiezionym z Bułgarii
  • płatki owsiane
  • banan
  • cynamon
  • naturalny serek wegański Tofuneza

Tofuneza to moje ostatnie odkrycie, w którym po zjedzeniu tej prostej owsianki "na zimno" zakochałam się całkowicie! Poznaliście już moją słabość do solidnych w wartość energetyczną mieszanek, tym razem banan występuje razem z gęstym, kremowym serkiem. Zazwyczaj płatki na zimno łączymy z jogurtem, aby pochłonęły jego wodę. Tofunezę znalazłam w katowickiej VegAnce, pierwszy kubełek wykorzystałam do domowych tzatzików, drugi połączyłam z płatkami owsianymi, które zamknęłam w wykończonym słoiczku po najbardziej pachnącym dżemie. 

Uzyskany smak jest niesamowity. Naturalny, delikatny, bez ulepszaczy. Czuję intensywność banana i lekką słodycz płatków róż. Doprawienie cynamonem było strzałem w dziesiątkę, potęgującym aromat.

Ciągle myślę o Tofunezie! Natrętne myśli przerodzą się niebawem w kolejne kuchenne eksperymenty, bowiem domowy wytwór jest naprawdę łatwy: sok z cytryny, tofu, mleko sojowe w odpowiednich proporcjach. Do dzieła!

0 komentarze