41 DOMOWY CHLEB NA ZAKWASIE Z POLSKIM GUACAMOLE

Domowy chleb razowy na zakwasie z polskim guacamole z awokado, zielonym ogórkiem i koperkiem


    • domowy chleb na zakwasie i drożdżach pieczony z płatkami owsianymi i siemieniem lnianym, pieczony przez mamę
    • awokado
    • sok z cytryny
    • zielony ogórek
    • koperek
    do picia: gorąca czekolada na mleku ryżowym z imbirem, cynamonem i kardamonem

    Moja mama widocznie stęskniła się za studentem i kiedy wyjeżdżałam po weekendzie z domu wyprawiła mnie w bochenek świeżego, pieczonego w nocy najlepszego chleba. Nie jest możliwe, aby zjeść go przez tydzień, ale wraz z chłopakiem dzielnie jemy najrozmaitsze kanapki na śniadanie. Póki mamy wspaniały, domowy i zdrowy chleb, który nie pleśnieje trzeba go spożywać na zapas! 
    Guacamole w wersji polskiej: z ogórkiem i koperkiem to ulubiona pasta mojej mamy, przygotowałam ją pięć minut wcześniej, kiedy przypomniałam sobie o koperku, który muszę wykorzystać do jakiejś pysznej potrawy.

    Rozgrzewam się gorącą, aromatyczną czekoladą, czytam Hildebranda, a zaraz uciekam na lektorat z angielskiego. Miłego dnia!

            1 komentarze