06 PŁATKI Z WNĘTRZEM Z TRUSKAWKI I MANGO


Płatki orkiszowe z mango i truskawkami z kompotu w środku oraz nerkowcami



  • płatki orkiszowe
  • siemię lniane
  • mango
  • truskawki z kompotu
  • orzechy nerkowca

  • do picia: mocna gorąca herbata zielona z cytryną

    Spóźnione śniadanie z dzisiejszego poranka, ponieważ spieszyłam się do pracy. Sezon na truskawki dopiero co się skończył, a ja już otwieram jeden z wielu słoików przygotowanych przez mamę w maju. Nie wyobrażam sobie nawet jakim rajem będzie skosztowanie ich w zimie! 
    Wczoraj (prawie na ostatnią chwilę) zajęłam się szukaniem nowego studenckiego mieszkania w Krakowie. Przy okazji odwiedziłam ulubione miejsce na kulinarnej mapie mojego chłopaka, czyli Well Done przy placu Wolnica. Nieszczęśliwym trafem, tego dnia zabrakło w kuchni wegańskiej wersji kotleta. Widząc mnie w stanie konsternacji, trzymając kurczowo menu w rękach, pani kelnerka zaoferowała zakup wegeburgera w konkurencyjnej Novej Krovie po drugiej stronie ulicy i przyniesienie go do restauracji. Niesamowite i niezwykle miłe! Polecam połączenie buraczanego steka z masłem orzechowym i ananasem, a Well Done obiecuję znów odwiedzić i spróbować obiecaną kanapkę.

    2 komentarze