POMYSŁ NA: KOBIECY WIECZÓR

Najlepszy bulion orientalny i sushi na kolację




Tym razem mam dla Was coś zupełnie nowego. Piszę późnym popołudniem i prezentuję pomysł na kobiecy wieczór. W szklance gorący i pikantny bulion warzywny, jako drugie danie sushi z niebywałymi dodatkami!


Przepis na bulion (dla dwóch osób)
  • 1 cebula w łupinie
  • 1 duża marchew
  • 1 mała pietruszka
  • 1/3 selera
  • 3-4 łodygi selera naciowego
  • 2-3 pokrojone pieczarki
  • 1/2 natki pietruszki
  • pokrojony w plastry imbir (ok 3 cm kawałek)
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • 4 goździki
  • 2 ziarna ziela angielskiego
  • 5 ziaren pieprzu różowego
  • 1 duży liść laurowy
  • 1/2 łyżeczki nasion kopru włoskiego
  • 1/2 łyżeczki nasion kolendry
  • sól, czarny pieprz do smaku

    Wszystkie składniki umieściłam w dużym garnku. Zalałam 1,5 L wody i gotowałam przed 2-3 godziny. Pod koniec odcedziłam, pozostały wywar doprawiłam do smaku i podgrzewając dodałam kawałki boczniaków i groszek zielony (zamrożony). Gotowałam 7 minut po czym dorzuciłam makaron soba i gotowałam 3 minuty aż do jego miękkości.


Co zapakowałam do środka sushi? Wszystko, co wpadło w moje ręce.

  • arkusze nori
  • ryż do sushi
  • ocet ryżowy
  • sól
  • sos sojowy o smaku wasabi
  • jogurt sojowy o smaku wasabi (do podania)

    Wypełnienie:
  • liście szpinaku
  • roszponka
  • kiełki brokuła
  • pieczony burak
  • zielony ogórek
  • plasterki brzoskwini
  • plasterki rzodkiewki
  • papryka czerwona
  • groszek zielony
  • fałszywy meat-free łosoś VBites UK
  • wegański ser Gorgon od Serotoniny




zapraszam do polubienia: Facebook Zjadłam Niebo
i obserwacji: Instagram :-)

0 komentarze