153 PIĘĆ MINUT NA LODY I OWSIANKĘ

Wafelkowo-czekoladowe nana ice cream z gorącymi płatkami żytnimi, fistaszkami, jeżynami i malinami


nana ice cream wafelkowo-czekoladowe:
  • zmrożone kawałki banana
  • 2 rożki lodów Free From (Tesco UK)
płatki 5cio minutowe:
  • płatki żytnie błyskawiczne
  • mleko sojowe (Alpro)
Odmieżyłam 4 łyżki płatków, zalałam do połowy mlekiem sojowym oraz wrzącą wodą, 2 cm powyżej ich wysokości. W między czasie kiedy wchłaniały wodę zmiksowałam blenderem nana ice cream. Po chwili wstawiłam je do mikrofali z czystego kaprysu, nie jest to konieczne, ponieważ ekspresowa owsianka jest już gotowa.
  • jeżyny i maliny (z ogrodu)
  • fistaszki
 do picia: letnia woda z sokiem z cytryny; czarna kawa ze spienionym mlekiem nerkowcowym (Alpro) słodzona syropem klonowym



Kto to widziałam robić lody z lodami i zajadać je na śniadanie, w dodatku z gorącą...owsianką? Takie rzeczy tylko po powrocie do domu, do ukochanych owocowych śniadaniowych smaków i z powrotem na bloga. Wróciłam z Wielkiej Brytanii z zapasem smakołyków, które z chęcią wykorzystam i reaktywuję się. Mam nadzieję, że na dłużej!

Zdjęcia z pobytu możecie znaleźć na moim instagramie @karomro. Zapraszam :)

0 komentarze