137 CZARNY RYŻ Z MOROSZKĄ + ORZESZKOWY ICESHAKE

Czarny ryż gotowany z jabłkiem i cynamonem, podany z maliną moroszką


  • ryż czarny
  • jabłko
  • cynamon
  • malina moroszka

do picia: orzeszkowy iceshake
Przepis:

  • 1 mrożony banan (wcześniej pokrojony w plastry)
  • 1 kubek mleka orzechowego (u mnie domowe mleko z mieszanki orzechów włoskich, laskowych i nerkowców)

    1 szklankę orzechów namoczyłam w 2 szklankach wody, pozostawiłam na noc. Następnego dnia przepłukałam, dodałam kolejne 2 szklanki wody i zmiksowałam w shakerze. Odcisnąć przez drobne sito lub gazę.

    Powstałą okarę wykorzystałam do produkcji pieczonych kotletów z puree z dyni.
  • 1 duża łyżka ulubionego masła orzechowego
  • cynamon do smaku

Wszystkie składniki zmiksowałam w shakerze.
Cudownie orzeźwia!



0 komentarze