51 BUŁKA ŻYTNIA Z WEGAŃSKIM SEREM I SZPINAKIEM

Bułka żytnia posmarowana ziołowym smalczykiem roślinnym ze szpinakiem, wegańskim serem, pomidorem, czarnymi oliwkami, świeżymi liśćmi bazylii i orzeszkami piniowymi


  • bułka żytnia z Piekarni Mojego Taty
  • wegański ser Polsoja
  • szpinak
  • pomidor
  • czarne oliwki
  • ziołowy smalczyk roślinny Smakowita Pajda
  • liście bazylii
  • prażone orzeszki piniowe
do picia: zielona herbata


Taką pyszną wegańską kromkę zjadł na śniadanie nawet mój mięsożerny chłopak. Zatęskniłam za szpinakiem, którego duży pęczek zakupiłam na Nowym Kleparzu. 
Dziś będziemy dużo pisać, czytać i gotować. Temperatura na zewnątrz wynosi w tym momencie zaledwie 2 stopnie, co nie zachęca do wychodzenia z domu, jednak mam nadzieję, że to zimne powietrze zadziała chociaż budząco!

2 komentarze

  1. Bardzo często jem podobne kanapki (a zamiast sera najbardziej lubię wege pasztet lub awokado), ale bułki z piekarni Twojego taty zazdroszczę ;) Wyglądają pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie warzywne kanapki są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń