33 CYNAMONOWE PŁATKI JAGLANE Z JABŁKIEM I CZEKOLADĄ Z MASŁEM ORZECHOWYM

Mocno cynamonowe płatki jaglane na domowym mleku owsianym z jabłkiem i kawałkami czekolady z masłem orzechowym


  • płatki jaglane
  • jabłko
  • cynamon
  • domowe mleko owsiane
  • czekolada Wawel z masłem orzechowym
do picia: herbata z suszonych owoców z rokitnikiem


Czekolada z masłem orzechowym to wegański produkt pożądania, za którym biegano od momentu ponownego pojawienia się w sklepach tej wiosny. Na poprawę nastroju sięgnęłam po niedokończoną tabliczkę i roztopiłam pokruszone kostki czekolady w gorących płatkach ugotowanych z jabłkiem na mleku. Mocno przyprawionych wcześniej cynamonem- na rozgrzanie, dodanie aromatu i poprawę humoru również, ma się rozumieć.

Wczoraj miałam przyjemność wysłuchać na żywo rewelacyjnego koncertu Natalii Przybysz, do którego zrelacjonowania właśnie się przymierzam. Włączam Kozmic Blues i piszę.

1 komentarze

  1. mniam mniam! zjadlabym z miłą chęcią ;-P

    Zapraszam do siebie ;-) www.make-life-green.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń