31 PLACUSZKI DYNIOWE Z DŻEMEM RÓŻANYM I BANANEM

Placuszki orkiszowe na mleku owsianym z puree z dyni podane z dżemem z płatków róż i bananem


  • placuszki orkiszowe (bez jajek) na domowym mleku owsianym i domowym puree z dyni smażone z dodatkiem oleju ryżowego (można pominąć) 
  • banan
  • dżem z płatków róż dla diabetyków przywieziony z Bułgarii

do picia: zielona herbata


Nie jestem przekonana do smażenia placków na śniadanie, ale przepis z wykorzystaniem puree z dyni zachęcił mnie do tego eksperymentu. Całe szczęście, miałam na to chwilę wolnego czasu ze względu na dzisiejsze godziny dziekańskie. Dodatkowo toczyłam walkę z kuchenką gazową i garnkami w nowym mieszkaniu, do których po prostu nie jestem przyzwyczajona. Koniec końców receptura z puree faktycznie sprawdziła się fantastycznie i placki wyszły wyśmienite. Polecam!

Czuję, że to jeden z tych specyficznych tygodni, w ciągu których wszystko jest nie do końca tak. Mam nadzieję, że to tylko jesienna chandra i minie równie szybko, jak zmieniająca się pogoda.



------>
Jeśli chcecie. dołączcie do witryny poprzez kliknięcie w banerek po prawej stronie. Jestem podekscytowana każdym komentarzem i wizytą, będę więc bardzo wdzięczna za wsparcie! :-)
Sposób na dynię 2015

1 komentarze