MOJE "BELRISO" PISTACJOWE

 Ryż na mleku z pistacjami, syropem daktylowym i aromatem pistacjowym


  • ryż biały/brązowy do wyboru
  • mleko sojowe
  • garść pistacji
  • łyżka syropu daktylowego
  • kilka kropel Funky Flavors Pistachio ze sklepu guiltfree.pl
Pomysł na ten deserek-śniadanie pojawił się w mojej głowie kiedy otworzyłam lodówkę moich rodziców i zobaczyłam na półce deser Belriso, który kupił mój tata. Niebieskie opakowanie kuszące smakiem pistacji. Sięgnęłam po pistacje oraz aromat o ich smaku i zapachu, który kupiłam w sklepie Guilt Free na spróbowanie w trakcie dnia darmowej przesyłki. 

Ryż ugotowałam do miękkiej konsystencji (może nawet lekko się rozgotować) na mleku. Dosłodziłam syropem daktylowym. Dobrym rozwiązaniem byłoby też zmiksowanie pistacji z syropem w blenderze, dla uzyskania pistacjowego słodu. Myślę, że przetestuję tą koncepcję kolejnym razem.



instagram.com/karomrofacebook.com/zjadlamniebo

0 komentarze