MAKARON Z PIECZONYMI JESIENNYMI WARZYWAMI I STRIPSAMI Z TOFU

Makaron z pieczonymi bakłażanem, papryką, marchwią i dynią, pomidorami oraz stripsami z tofu i wegańskim serem


Składniki:
  • bakłażan
  • papryka czerwona
  • marchew
  • 1/2 dyni hokkaido
  • cebulka prażona
  • puszka pomidorów
  • opakowanie stripsów z tofu Polsoi
  • wegański ser Cheddar Sheese 
  • pieprz i sól do smaku
Przepis:
Bakłażana, marchew i paprykę umyłam, pokroiłam w kostkę, dynię przekroiłam w pół. Ułożyłam na papierze do pieczenia, skropiłam olejem i oprószyłam solą, piekłam około 40 minut w piekarniku nagrzanym do 200 stopni. Po tym czasie ostudziłam warzywa, dynię pokroiłam w kostkę (ze skórką). Włożyłam do garnka, dodałam prażoną cebulkę, pomidory z puszki, stripsy i sól oraz pieprz do smaku. Dokałam kubek wody, dusiłam około 15 minut. W tym czasie ugotowałam makaron muszelki. Podałam ze startym serem wegańskim a la Cheddar. 

0 komentarze