148 ZIELONY CHLEB


Chleb żytni na zakwasie ze spiruliną podany z białym kremem migdałowo-orzechowym, maliną moroszką; pastą skwarkową i główkami białych szparagów oraz szynką sojową z papryką, rzodkiewką, kiełkami lucerny i brokułu


  • domowy zielony chleb żytni na zakwasie i drożdżach ze spiruliną, płatkami owsianymi, pestkami dyni i słonecznika (pieczony przeze mnie)

  • domowy krem migdałowo-orzechowy
Przepis:
  • orzechy brazylijskie
  • orzechy włoskie
  • orzechy laskowe
  • orzechy nerkowca
  • migdały
    w dowolnej ilości/proporcjach
Orzechy zalałam wrzątkiem, zostawiłam do namoczenia przez noc. Przez zmiksowaniem wylałam wodę, opłukałam na sicie oraz zdjęłam skórę z orzechów laskowych i migdałów. Dodałam odrobinę świeżej wody i oleju, zblendowałam na gładką masę.

  • malina moroszka
  • roślinna margaryna Alsan
  • szynka sojowa z papryką (Polsoja, Tesco)
  • rzodkiewka
  • kiełki lucerny
  • kiełki brokułu
  • główki białych szparagów
  • pasta skwarkowa (Tesco)

do picia: czystek słodzony suszoną stewią; kawa ze spienionym gorącym mlekiem kokosowym i sojowym czekoladowym



"Rodzinne" śniadanie w komplecie, z powrotem w Krakowie. Przed pełnym nauki poniedziałkiem, przed sesją, przed ostatnimi tygodniami tutaj i przed rozpoczęciem wakacji. Najbardziej chcę, żeby ten miesiąc już się skończył, żeby już było po wszystkim, żeby nastał święty spokój... Intensywne finiszowanie czas zacząć.

Chleb "standardowy", choć jego smak nie koniecznie...Tym razem ze spiruliną- rósł zielony, po upieczeniu miękki w środku i wilgotny. Mniam!



Zapraszam: instagram | facebook | ask.fm 

0 komentarze