120 JARMUŻ Z GRUSZKĄ

Owsianka gotowana z jarmużem, podana z gruszką, rodzynkami i pestkami dyni


  • płatki owsiane
  • siemię lniane
  • szczypta soli
  • rodzynki
  • pestki dyni
  • jarmuż (gotowany z płatkami)
  • gruszka
do picia: biała herbata agrestowa; czarna kawa z gorącym czekoladowym mlekiem owsianym


Dziś propozycja na szybkie, lekkie i proste śniadanie (tylko z trzech głównych składników!) Do smaku dodałam losowe dodatki, nie chcąc tracić zbyt wiele czasu rano na rozmyślanie o tym, co "włożę do miski". Pomyślałam, że gotowany z owsianką jarmuż (mój ulubiony) występował na blogu zbyt często z jabłkiem, a że mój chłopak zrobił ogromne owocowe zakupy (dla mnie i swojej drugiej roślinożernej kobiety w mieszkaniu: białej króliczycy) miałam w czym wybierać.

Dziś czeka mnie intensywny dzień, w planach recenzowanie książek i filmów na stronę i odwiedzenie kilku nowych wegańskich miejsc w Krakowie...Dlatego dopijam czekoladową kawę i uciekam!


Zapraszam: instagram | ask.fm | facebook :-)

0 komentarze