66 OWSIANKA POWRACA

 Owsianka na waniliowym mleku sojowym z bananem, śliwką, płatkami migdałów i kokosa obsypana kakao


  • płatki owsiane
  • siemię lniane
  • śliwka
  • banan (w środku)
  • płatki migdałów i kokosa
  • kakao
  • waniliowe mleko sojowe 
do picia: czystek i miłorząb japoński słodzone suszoną stewią


Dziś powrót owsianki i śniadania na słodko. Mój chłopak zjada ostatnie kromki chleba dyniowego z ziołowym smalczykiem, ogórkiem i serem (nie jest weganinem), obsypane suszonym majerankiem. Ja natomiast pakuję do słoika pokrojone kolorowe papryki, ogórek i zielone oliwki, które mają starczyć mi na obiad, schrupane z gęstym hummusem. Czuję się wyczerpana, a nawet wypalona, to będzie trudny dzień- ale damy radę.

Wczoraj do naszego mieszkania wprowadziła się króliczyca Ami, z którą łączą mnie gusta kulinarne ;-) Wreszcie mam z kim zajadać jarmuż i surową marchewkę!


3 komentarze