65 KANAPKI Z HUMMUSEM I PAPRYKĄ

Domowy chleb orkiszowy ze słonecznikiem i suszonymi śliwkami z hummusem pomidorowym i paprykowym oraz kremem ze szparagów z dodatkiem żółtej i czerwonej papryki, świeżej bazylii, prażonymi orzeszkami piniowymi oraz pestkami słonecznika


  • upieczony przeze mnie chleb z mąki orkiszowej, ryżowej i kukurydzianej na drożdżach i domowym zakwasie ze słonecznikiem i suszonymi śliwkami (rozmrożony)
  • kanapka 1: krem szparagowy, papryka czerwona i żółta, świeża bazylia
  • kanapka 2: hummus pomidorowy, papryka, prażone orzeszki piniowe
  • kapanka 3: hummus paprykowy, papryka, prażony słonecznik

do picia: zielona herbata zmieszana z zielonymi herbatami aromatyzowanymi: Aloe Vera i Ginger&Lemon

Ostatnio zamieszczam tutaj same kanapki. Nic nie szkodzi, słodkie jadam kolacje. Lub owsianki i kasze w domu, akurat kiedy nie mam przy sobie aparatu. Mam nadzieję, że lubicie również moje wypieki :-)
Oto przykład, jak Wasze komentarze są dla mnie cenne. Ervisha poleciła mi zamrożenie chleba, z którego dostatkiem nie miałam co zrobić. Dziś rano mogliśmy się cieszyć kromkami, które wyciągnęłam z zamrażalnika. Smakuje równie dobrze, dzięki za wskazówki!

Cieszę się, że jest Was coraz więcej, mam nadzieję, że Nasza społeczność jeszcze się poszerzy w najbliższym czasie!!! ❤ 



4 komentarze

  1. Cieszę się, że skorzystałaś z mojej rady :) Mrożenie to ekonomiczny sposób - za jednym razem możemy upiec większą ilość chleba/bułek, po porcjować i zamrozić :) A potem kiedy zechcemy możemy cieszyć się świeżym pieczywem - tylko wazne by nie rozmrażać go w mikrofali bo może zrobić się gumowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie mam w mieszkaniu mikrofali 😉 rozmrażałam je przez noc, rano było jakgdyby nie zimowało w zamrażarce. Dzięki!

      Usuń
    2. Nie ma za co - cieszę się, że mogłam pomóc :) Właśnie tak trzeba rozmrażać - pisałam Ci :) Ja jak chcę zjeść kanapki na drugie śniadanie to wyjmuję rano :)

      Usuń