PIERWSZY SMOOTHIEBOWL

 Zielony smoothiebowl podany ze szpinakowym Farmerem, jagodami goji, nasionami chia i masłem orzechowym


składniki na 1 miskę:
  • 2 zamrożone, pokrojone banany
  • 1/2 awokado Hass
  • 2 brzoskwinie
  • duża garść liści jarmużu
  • 1/2 soku z cytryny
  • łyżka nasion goji
  • 1/4 pokrojonego batonika Farmer o smaku szpinakowo-cytrynowym
  • 1 łyżeczka masła orzechowego 100% crunchy Meridian
  • nasiona chia do przybrania
Banany pokroiłam w plastry i zamroziłam na noc. Owoce i liście umyłam, zmiksowałam w blenderze na gładką masę razem z wyjętymi z zamrażalnika bananami i sokiem z cytryny. Podałam z nasionami goji, chia, masłem orzechowym i batonikiem Farmer.


Hej! Miło Was widzieć po krótkiej, urlopowej przerwie. Dziś po raz pierwszy sięgam po mrożone banany w kombinacji z jarmużem i awokado oraz miksuję pierwszy w życiu (!) śniadaniowy smoothie bowl. I obiecuję, że tą kompozycją na prawdę można porządnie zaspokoić pierwszy głód. Kolejnym razem koniecznie sprawdzę jak zasmakuje mojemu chłopakowi.


zapraszam do obserwacji:

instagram.com/karomro


facebook.com/zjadlamniebo


1 komentarze

  1. tak, dokładnie, nawet choć dzisiaj wcale nie było tak upalnie...ale na gorąc już wiem co będę przyrządzać :)

    OdpowiedzUsuń