PIERWSZY SMOOTHIEBOWL

 Zielony smoothiebowl podany ze szpinakowym Farmerem, jagodami goji, nasionami chia i masłem orzechowym


składniki na 1 miskę:
  • 2 zamrożone, pokrojone banany
  • 1/2 awokado Hass
  • 2 brzoskwinie
  • duża garść liści jarmużu
  • 1/2 soku z cytryny
  • łyżka nasion goji
  • 1/4 pokrojonego batonika Farmer o smaku szpinakowo-cytrynowym
  • 1 łyżeczka masła orzechowego 100% crunchy Meridian
  • nasiona chia do przybrania
Banany pokroiłam w plastry i zamroziłam na noc. Owoce i liście umyłam, zmiksowałam w blenderze na gładką masę razem z wyjętymi z zamrażalnika bananami i sokiem z cytryny. Podałam z nasionami goji, chia, masłem orzechowym i batonikiem Farmer.


Hej! Miło Was widzieć po krótkiej, urlopowej przerwie. Dziś po raz pierwszy sięgam po mrożone banany w kombinacji z jarmużem i awokado oraz miksuję pierwszy w życiu (!) śniadaniowy smoothie bowl. I obiecuję, że tą kompozycją na prawdę można porządnie zaspokoić pierwszy głód. Kolejnym razem koniecznie sprawdzę jak zasmakuje mojemu chłopakowi.


zapraszam do obserwacji:

instagram.com/karomro


facebook.com/zjadlamniebo


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hej! Miło mi, że wpadłeś na mojego bloga! Nazywam się Karolina i umieszczam tu swoje kuchenne eksperymenty, wszystkie wegańskie i niebiańskie :) Zainspiruj się! Więcej informacji znajdziesz w zakładce "o mnie". Zapraszam do gotowania (a jeszcze bardziej do wspólnego jedzenia)

3 komentarze:

  1. cóż za piękny kolor :) naprawdę pierwszy raz? ja to jem je na okrągło, szczególnie latem, bo zimną to raczej nie haha. brrrrr... za zimno na takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dokładnie, nawet choć dzisiaj wcale nie było tak upalnie...ale na gorąc już wiem co będę przyrządzać :)

      Usuń
    2. na gorąc to dobry jest zimny arbuz. na śniadanie jest superrrr

      Usuń