TAPIOKA W OGRODZIE


Perły tapioki na mleczku kokosowym z truskawkami, malinami i poziomkami


Hej! Pokusiłam się o pierwsze letnie śniadanie, czyli pełen wypas, dokładnie taki jak lubię (i który skłonił mnie do założenia tego bloga). Perły tapioki (5 łyżek) zalałam mleczkiem kokosowym z puszki (odkładając jedynie śmietanę kokosową do innych przepisów). Gotowałam przez około godzinę. W tym czasie zdążyłam się obudzić, umyć, ubrać, nastawić chleb oraz wybrać się na ogród po zbiory świeżych owoców. Polecam! Będzie takich więcej!

  • perły tapioki
  • mleczko kokosowe
  • truskawki
  • maliny z ogrodu
  • poziomki z ogrodu


zapraszam:
instagram.com/karomro


facebook.com/zjadlamniebo



kochani! Zjadłam Niebo bierze udział w konkursie Soiree Bio Planete na najładniejsze zdjęcie  jeśli chcielibyście mnie wesprzeć, proszę, zajrzyjcie na stronkę: http://www.bioplanete.com/…/Rozkosze-zy…/soiree/Galerie.html#!i oddajcie głos na moje zdjęcia (kolorowe, podpisane ZjadłamNiebo ze studentami z góry przeogromnie dziękuję!!!P.S. wszystkie potrawy, które przygotowałam były oczywiście wegańskie i jeśli chcecie to stworzę na blogu post z przepisami 

0 komentarze