KOLACJA I SAŁATKA CURRY!


Kotlety walsoi podane z miksem ulubionych warzyw i sałatką curry


Postanowiłam podzielić się z Wami migawką jak wygląda u nas posiłek na superszybko, razem i prosto, kiedy jesteśmy przeogromnie głodni i nie zastanawiamy się nad gotowaniem. Otwieramy tylko lodówkę i przyrządzamy apetycznie to, co rzuci się nam w oczy.

Tym razem padło na paprykowe kotlety Valsoi, które dopadłam w katowickiej Wegance. Przypiekłam je na grillu i podałam z ulubionymi warzywami.

  • kotlety paprykowe Valsoia
  • rzodkiewki gotowane na parze
  • brokuł gotowany na parze
  • jarmuż duszony na parze
  • kiełki rzodkiewki
  • spaghetti z surowej cukinii
  • suszone pomidory
  • czarne oliwki
  • parmezan wegański z płatków drożdżowych i mixu orzechów
sałatka curry:
  • kapusta pekińska
  • kawałki ananasa
  • przyprawa curry
  • majonez wegański (u mnie z soczewicy)
  • kostka sojowa lub kotlety sojowe ugotowane w bulionie
  • możesz dodać również jogurt roślinny pół na pół z majonezem
Kapustę poszatkowałam, ananasa drobno pokroiłam. Kotlety ugotowałam w bulionie, następnie pokroiłam na małe kawałki. Wymieszałam razem z majonezem sojowym i obfitym dodatkiem przyprawy curry. Doprawiłam pieprzem, solą do smaku. To moja ulubiona sałatka z dzieciństwa- wówczas z kurczakiem. Można dodać do niej również rodzynki.


zapraszam:
instagram.com/karomrofacebook.com/zjadlamniebo



kochani! Zjadłam Niebo bierze udział w konkursie Soiree Bio Planete na najładniejsze zdjęcie  jeśli chcielibyście mnie wesprzeć, proszę, zajrzyjcie na stronkę: http://www.bioplanete.com/…/Rozkosze-zy…/soiree/Galerie.html#!i oddajcie głos na moje zdjęcia (kolorowe, podpisane ZjadłamNiebo ze studentami z góry przeogromnie dziękuję!!!P.S. wszystkie potrawy, które przygotowałam były oczywiście wegańskie i jeśli chcecie to stworzę na blogu post z przepisami 

0 komentarze