KWIECISTY RYŻ Z BATONEM

 Ryż na mleku z daktylowym batonem proteinowym, bananem i jadalnymi kwiatami


Składniki na 1 porcję:
  • 4 łyżki ryżu (białego lub naturalnego)
  • mleko roślinne (u mnie sojowe)
  • banan
  • TREK Berry Burst (przywieziony z Londynu)
  • łyżeczka tahini
  • kwiaty jadalne

Dostałam w prezencie kwiaty jadalne od mamy mojego chłopaka. Aby je wykorzystać, wybór padł na ulubiony ryż na mleku, gotowanego z bananem (którego nie widać w środku). Dodałam tahini, baton TREK pokruszyłam i posypałam wierzch razem z kwiatami. Pyszne i kolorowe!


Kolejnego dnia jedliśmy ryż w dwóch wariantach: tym razem on dostał banan+granat, a ja wytrawnie: rzodkiewka+ogórek+pietruszka zielona+tahini. Udekorowaliśmy kwiatami i pożarliśmy ze smakiem :)


zapraszam:

instagram.com/karomrofacebook.com/zjadlamniebo

2 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) w końcu trzeba się wziąć za kolorki, wreszcie lato!

      Usuń