SELER W CHIPSACH I SAŁATKA A LA Z ZUPEK CHIŃSKICH

Seler panierowany w chipsach podany z sałatką a la z zupek chińskich i ziemniakami ze skwarkami


  • plastry selera
  • pokruszone chipsy ziemniaczane (wegańskie, bez glutaminianu sodu)
  • mleko sojowe niesłodzone (Kaufland)

    Seler pokroiłam, obrałam i gotowałam 20 minut w gorącej wodzie. Po tym czasie zdjęłam z ognia, ostudziłam. Panierowałam najpierw maczając w mleku sojowym, następnie w pokruszonych chipsach. Smażyłam na oleju roślinnym z obu stron.
  • polskie ziemniaczki
  • skwarki z pokruszonych chipsów


    Sałatka a la z zupek chińskich
  • kukurydza (puszka)
  • groszek mrożony/świeży/konserwowy (objętość puszki)
  • 1 słoik selera 
  • 1/2 ogórka zielonego
  • połowa opakowania wegańskiej szynki (u mnie z papryką Polsoi)
  • 1 papryka 
  • majonez wegański (u mnie z aquafaby)
  • przyprawa do gyrosa
  • pieprz, sól
  • możesz dodać również pokrojonego pora

    Wszystkie składniki wymieszałam i połączyłam za pomocą majonezu do uzyskania kremowej konsystencji.

Co powiecie na taką propozycję obiadową? To nasz rodzinny, poniedziałkowy obiad w Bielsku i moja odpowiedź na mielonego na talerzach rodziców. Jeśli zostaną Wam chipsy po ostatniej imprezie śmiało wykorzystujcie. Ja kupuję je rzadko, ale jeśli już się pokuszę w ich skład wchodzą jedynie ziemniaki, sól i olej. Korzystam więc z chęcią z takiej panierki.

zapraszam:  instagram  facebook



2 komentarze