ESCOBAR

Escobar & Tiramiser na domowym chlebie z pomidorem, bananem i ketchupem buraczanym


  • domowy chleb na zakwasie i drożdżach (wyrastający 12 godzin, pieczony przeze mnie)

    Propozycja I:
  • Escobar od Serotoniny
  • roślinne masło słonecznikowe (Whole Foods, UK)
  • roszponka
  • pomidor
  • ketchup buraczany

    Propozycja II:
  • roślinne masło słonecznikowe
  • banan
  • pomidor
  • migdały
  • Tiramiser od Serotoniny
do picia: duże cappuccino z gorącym mlekiem sojowym


Hej! Dziś na śniadanie ląduje Escobar od Serotoniny, czyli roślinne odkrycie i zarazem zdziwienie roku. Kiedy go odpakowałam byłam w niemałym szoku, równie podobnym kiedy go rozkroiłam i spróbowałam...Wydaje mi się, że przed wegańskimi wytworami i pomysłami nie ma już żadnych granic i barier, a największe cuda są możliwe bez krzywdy zwierząt. 

Tym, których za to dziwi bardziej połączenie banana i pomidora już szybko tłumaczę- wielokrotnie już pojawiał się tutaj na blogu, a ten smak to pozostałość po wczasach na Półwyspie kiedy byłam wolontariuszką w Fokarium i w sklepach spożywczych nie byłam w stanie znaleźć nic wegańskiego, czym mogłabym posmarować kanapkę. Wiem, że da się żyć bez tego, ale wkrótce na wakacje do Jastarni przyjechali moi rodzice z domowym chlebem i wynaleźli rozwiązanie w postaci banana. W ten oto sposób zajadałam się kromką z bananem, pomidorem i papryką, posypanymi często czubricą lub oregano, które znalazłam w mesie. I do dziś to uwielbiam :-) A z Tiramiserem to po prostu bajka.



zapraszam do obserwacji: instagram | facebook

0 komentarze