BARDZO PROSTE NALEŚNIKI Z EXTRA JABŁKIEM

Naleśniki bezglutenowe na soku owocowo-warzywnym z farszem jabłkowo-figowym i masłem orzechowym


  • bezglutenowe naleśniki na mleku sojowym i soku owocowo-warzywnym (jabłko, gruszka, cytryna, brokuł, jarmuż) przepis na ciasto znajdziesz w zakładce Przepisy po prawej stronie :-)
  • jabłka (z ogrodu mojej babci)
  • dżem figowy (od mojego chłopaka)
  • masło orzechowe

Mam coś na rozpogodzenie tego pochmurnego i deszczowego dnia- bardzo proste naleśniki, które smażyłam z samego rana (aby nakarmić przed wyjściem mojego mężczyznę).
Środek nadziałam jabłkiem i dżemem figowym a w drugim wariancie ukochanym masłem orzechowym i kawałkami owocu. Zimno, ponuro i brzydko, stąd ogromne zapotrzebowanie na orzechowe mazidło ostatnimi czasy...Mniam! 

Na zdjęciu "mój zamknięty fantastyczny świat", czyli książka, pamiątki po wczorajszych szaleństwach i oczekiwanie na premierę Fantastycznych zwierząt.


zapraszam!

0 komentarze