139 RYŻ NA MLEKU Z MIKSU ORZECHÓW

Ryż na domowym mleku z miksu orzechów podany z gruszką i cynamonem




Domowe mleko z mieszanki orzechów włoskich, laskowych i nerkowców


Przepis:

1 szklankę orzechów włoskich, laskowych i nerkowców namoczyłam w 2 szklankach wody, pozostawiłam na noc. Następnego dnia przepłukałam, dodałam kolejne 2 szklanki wody i zmiksowałam w shakerze. Odcisnąć przez drobne sito lub gazę. 
  • ryż
  • gruszki 
  • cynamon
do picia: czarna herbata przyprawiona chili, kardamonem, cynamonem i imbirem




Jako małe dziecko uwielbiałam ryż na mleku ze startym jabłkiem. Mój chłopak pamięta jednak z dzieciństwa słodyczą wersję z gruszką. Dzisiejsze spełnienie marzeń udoskonaliło użycie domowego mleka z orzechów. Gruszka idealnie komponuje się z ich smakiem, a ryż gotowany na tym mleku jest po prostu bajeczny!


Zapraszam: instagram | facebook | ask.fm 

0 komentarze