70 ULUBIONE Z PODSTAWÓWKI

Kajzerki posmarowane margaryną Alsan z wegańskim serem i pomidorem oraz dżemem porzeczkowym


  • bułka kajzerka
  • pomidor
  • wegański ser żółty do pizzy Violife
  • margaryna Alsan
  • dżem z czarnej porzeczki
do picia: zielona herbata z głogiem słodzona miodem, mocna kawa


Przyjechałam do domu późnym wieczorem i nie zastanawiałam nad wartościami zdrowotnymi ani wyglądem kolacji, chciałam tylko zaspokoić głód i dziecinną zachciankę najprostszej bułki z serem i pomidorem. Śniadaniowa powtórka (jak dobrze, że w ramach Dnia Darmowej Dostawy zamówiłam karton wegańskich pyszności z Wrocławia) z serem Violife i słodkim dżemem.


Przy okazji przypomniały mi się odwieczne szkolne spory: chleb z nutellą z masłem czy bez masła?
Mimo, że nigdy nie używałam masła i dżemu, od pewnego czasu nie wyobrażam sobie kanapki z owocowym smarowidłem bez Alsana czy oleju kokosowego. 

Mocna, czarna kawa na obudzenie, parzona przez mamę.


Rodzinne śniadanie w pełnym komplecie :-)


0 komentarze