71 KANAPKI MOCY

Domowy chleb razowy na zakwasie i drożdżach z pestkami, orzechami, otrębami i rozmarynem podany z domowym dżemem truskawkowym oraz ziołowym smalczykiem roślinnym, liśćmi szpinaku, wędliną sojową i kiełkami brokuła


  • domowy chleb razowy na drożdżach i zakwasie (własnej produkcji) z mieszanki mąk razowych (żytniej, orkiszowej), owsianej i ziemniaczanej na zakwasie z dodatkiem otrąb owsianych, żytnich (zwykłych, prażonych i granulowanych z aronią), płatkami owsianymi, pestkami słonecznika i dyni, orzeszkami piniowymi i rozmarynem (upieczony przeze mnie)
  • domowy dżem truskawkowy (autorstwa cioci mojego chłopaka)
  • liście szpinaku
  • wędlina sojowa Polsoja ("drobiowa")
  • ziołowy smalczyk roślinny Smakowita Pajda
  • kiełki brokuła
do picia: herbata sypana Dzika Wiśnia (mieszanka hibiskusa, wiśni, czarnego bzu, czerwonej porzeczki, maliny i liści pokrzywy) z dodatkiem zielonych herbat aromatyzowanych Ginger&Lemon i AloeVera





Łapcie najnowszy chleb! Receptura standardowa, ale zawsze staram się użyć nowych dodatków, mąki i otrębów, żeby każdy bochenek smakował inaczej od poprzedniego. Tym razem użyłam mąki owsianej i ziemniaczanej, orzeszków piniowych oraz pestek z dyni i słonecznika. Aromat podkręciłam rozmarynem i aronią (z otrębów granulowanych). Jest miękki i z baaardzo chrupiącą skórką. Rósł w ekspresowym tempie.

Kanapki na słono i słodko, bo ten chleb smakuje wybornie posmarowany dżemem. Ami leży objedzona po śniadaniu (równie jak ja)


1 komentarze

  1. Śliczna Ami :) Pamiętaj, że jeśli będziesz o nią dobrze dbać dożyje nawet 10 lat :)

    OdpowiedzUsuń