POWIGILIJNIE

Kasza gryczana z awokado i masłem orzechowym oraz tradycyjną sałatką jarzynową


  • kasza gryczana
  • awokado
  • sok z cytryny
  • odrobina soli
  • masło orzechowe Meridian crunchy
  • sałatka jarzynowa z majonezem z aquafaby Jadłonomii

Słyszałam dużo o powigilijnych zachcianka. By to odpocząć od świątecznej kuchni, niektórym po wigilijnym biesiadowaniu marzą się frytki, innym solidniejszy fast food, co po niektórzy mają chętkę na niepostne mięsiwo. A ja? Ja rozsmakowuję się w sałatce jarzynowej, która od paru dni coraz lepiej się "przegryza", lecz moja niewyobrażalnie wielka ochota kończy się na gorącej kaszy gryczanej z "masełkiem"- w tej roli płaty awokado skropione sokiem z cytryny i (kto mnie zna ten doskonale rozumie) masło orzechowe. Otwieram najlepszy słoik świata- Meridian crunchy przywieziony z Anglii, kupiony za cenę...jednego funta. A że jutro wylatuję do Londynu mam cichą nadzieję, że Brytyjczycy znów zaskoczą mnie jakąś przyjemną ofertą...


0 komentarze