ANGIELSKIE ŚNIADANIE PO POLSKU

Bezjajeczny omlet z pieczarkami podany z sałatą, czerwonymi warzywami, zielonym groszkiem, kiełbaskami wędzonymi i koperkiem


  • bezjajeczny mix do omletów
  • pieczarki
  • margaryna roślinna Alsan
  • wegańskie kiełbaski wędzone Polsoja
  • groszek zielony
  • pomidor
  • papryka czerwona
  • olej z orzechów włoskich
  • koperek


W katowickiej VegAnce znalazłam bezjajeczny mix do omletów, który niezwykle mnie zainteresował. Po zdecydowaniu się na kupno musiałam przebrnąć przez niemieckojęzyczną recepturę przygotowania (jak dobrze, że jeszcze nie zapomniałam tego języka) i przygotowałam na śniadanie dwa pieczarkowe omlety, obficie przyprawione w ulubione dodatki. Tęsknię za brytyjskim bałaganem na śniadanie, dzisiaj znów wracam do tych tradycji.

0 komentarze