172 NALEŚNIKI Z SUPERLODAMI


Naleśniki bezglutenowe z kalafiorowymi nanaicecream o smaku mięty i czekolady oraz lodami arbuzowymi


  • naleśniki bezglutenowe z mąki ryżowej, kukurydzianej i ziemniaczanej z dodatkiem zmielonego siemienia lnianego i oleju kokosowego na mleku kokosowo-migdałowym
  • nanaicecream z bananem i kalafiorem z dodatkiem świeżych liści mięty i kawałkami gorzkiej czekolady
  • mrożone gałki arbuza
  • sos malinowy do deserów
  • świeże liście mięty
do picia: czarna kawa ze spienionym mlekiem kokosowo-migdałowym



Dziś mam dla was coś wyjątkowego, bo nie jesienne, gorące śniadanie, ale idealne w upalni dzień, pełen orzeźwienia smakołyk! Już od dawna myślałam o lodach arbuzowych zamkniętych w gorącym naleśniku oraz o nanaicecream z kalafiorem. Także obchodziłam się smakiem kiedy spoglądałam na gęste lody miętowe z kawałkami czekolady w cukierniach... Wszystko do czasu- w końcu chwyciłam za blender i wzięłam się do roboty. Naleśniki bezglutenowe z kremowymi lodami wyszły perfekcyjnie- idealne śniadanie na dzień poświęcony odpoczynkowi po powrocie do domu i oglądaniu od rana Harrego Pottera i kreskówek.


zapraszam na instagram! zdjęcia z podróży! klik
facebook.com/zjadlamniebo

0 komentarze