121 WIOSENNY TALERZ KANAPEK

Domowy chleb żytnio-orkiszowy na zakwasie i drożdżach z pestkami dyni, słonecznika, orzechami nerkowca, migdałami, jagodami goji i morwą podany z wegańskim majonezem z kalafiora, szynką sojową z papryką, liśćmi świeżej mięty i bazylii, rukwią wodną i rzeżuchą oraz domowym dżemem ze skórki arbuza


  • domowy chleb żytnio-orkiszowy na zakwasie i drożdżach z płatkami owsianymi, otrębami gryczanymi, otrębami żytnimi, siemieniem lnianym, pestkami dyni i słonecznika, suszoną morwą, jagodami goji (spora ilość), orzechami nerkowca i całymi migdałami (pieczony przeze mnie, formę wysmarowałam olejem kokosowym)
  • wegański majonez z kalafiora
  • wegańska szynka z papryką (VegAnka Katowice)
  • świeże liście mięty
  • świeże liście bazylii
  • rukiew wodna
  • rzeżucha
  • domowy dżem ze skórki arbuza (gotowany przeze mnie)
do picia: mocna czarna herbata Earl Grey z sokiem z cytryny i świeżą bazylią, słodzony suszoną stewią


Podpowiadam jak wykorzystać świeże liście do stworzenia aromatycznych, wiosennych kanapek ze zwyczajnego kawałka chleba. Nie spieszymy się z budzeniem, pijemy powoli herbatę i zrywamy wyrośniętą rzeżuchę. Wczorajszy dzień minął filmowo, natomiast dziś wyjedziemy z królikiem na spacer. A wieczorem koncert fantastycznej Julii Marcell w krakowskim Variete. Can't wait!


3 komentarze

  1. Za każdym razem, gdy widzę Twoje pysznie wyglądające kanapki to mam ochotę wprosić się do Ciebie na śniadanie! haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi przyjemność sprawiłaś takimi słowami! Nawet nie wiesz jak ja mam to samo patrząc na Twoje słodkości <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne zaiste te Twoje kanapki! Dziękuję za przyłączenie się do miętowej akcji ;-)

    OdpowiedzUsuń