113 DOMOWY JOGURT O SMAKU KIWI

Kasza owsiana z domowym jogurtem sojowym o smaku kiwi, pestkami dyni, bananem i orzeszkami w wasabi


  • kasza owsiana
  • domowy jogurt sojowy zmiksowany z kiwi
  • pestki dyni
  • banan
  • orzeszki w wasabi
do picia: czystek słodzony suszoną stewią


Jako mała dziewczynka codziennie zajadałam się jogurtem Jogobella. Pamiętam ich różnorodne smaki, za którymi nagle zatęskniłam. Nic straconego- pozostało mi jeszcze dość sporo naturalnego, gęstego i kwaśnego domowego jogurtu sojowego z ostatniej produkcji, zmiksowałam więc go z miękkim kiwi i podałam z ulubioną kaszą. Prosty sposób na powrót do smaków dzieciństwa, jak zwykle w zweganizowanej wersji. 

Słońce świeci od rana, porządne śniadanie przydało się po porannych ćwiczeniach i przed wymagającym dniem. Mimo, że odczuwalna temperatura jest na minusie, czuję nadchodzącą wiosnę. Przybywaj szybciej!


0 komentarze