82 KROMKI + ZIMOWE SMOOTHIE

Domowy chleb żytnio-owsiano-orkiszowy na zakwasie i drożdżach z kapustą pekińską, rzodkiewkami i suszonymi pomidorami plus mleczne kokosowo-bananowo-awokadowe smoothie


  • domowy chleb z mąki żytniej, orkiszowej (razowej i zwykłej) oraz owsianej na zakwasie i drożdżach z dodatkiem płatków owsianych, otrębów owsianych i gryczanych, orzechami arachidowymi, migdałami, pestkami dyni, słoneczkiem, siemieniem lnianym, suszoną żurawiną i rodzynkami (w środku), doprawiony cynamonem, imbirem i kardamonem (na świąteczną nutę) - pieczony przeze mnie
  • margaryna Alsan
  • rzodkiewki
  • suszone pomidory
  • kapusta pekińska
do picia: sok z mandarynek z dodatkiem miąższu aloesowego



Przepis na zimowe smoothie
Potrzebowałam dobrego odżywczego koktajlu po treningu. Moje smoothie przeksztaciło się z deserowego egg noga, którego recepturę wykradłam z bloga Hello Morning

Składniki skomponowałam inspirując się powyższym przepisem, dostosowując go do moich potrzeb, po intensywnych ćwiczeniach. Podsyłam wam moją mieszankę, gdyż zostałam proszona o to po zamieszczeniu zdjęcia na instagramie

1 miękkie awokado
1 dojrzały banan
1 kubek mleka sojowego
1 kubek domowego mleka kokosowego razem ze śmietanką
1/2 łyżeczki gałki muszkatołowej
1/2 łyżeczki cynamonu
1 łyżka nasion chia
4 łyżki soku z mandarynek
4 łyżki miąższu z aloesa
1 łyżka Jordan's Skinny Syrup 0kcal o smaku waniliowo-migdałowym

Wszystkie składniki zmiksowałam w shakerze, nie mroziłam wcześniej owoców, gdyż zależało mi na koktajlu mocy, nie deserze. Stąd również brak znacznej ilości słodu, 1 łyżka syropu 0kcal rekompensuje brak gęstych syropów.


Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

3 komentarze:

  1. Ah, zamarzył mi się domowy chleb! Chyba pójdę jutro po drożdże i zrobię bochenek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe ma to jak takie kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń