57 DOMOWY CHLEB ORKISZOWY Z PASZTETEM FASOLOWYM I JARMUŻEM

Domowy chleb orkiszowy ze słonecznikiem i suszonymi śliwkami z pasztetem fasolowym, jarmużem, pomidorem i wegańską fetą


  • świeży, upieczony przeze mnie chleb z mąki orkiszowej, ryżowej i kukurydzianej na drożdżach i domowym zakwasie ze słonecznikiem i suszonymi śliwkami
  • jarmuż
  • pomidor
  • wegańska feta z tofu
  • pasztet z fasoli
do picia: kawa nugatowa


Prezentuję kromki z wczoraj upieczonego przeze mnie chleba. Receptura powstała na bazie kilku przepisów zmieszanych ze sobą oraz szczypty własnej interpretacji i fantazji. W końcu co to za kuchnia, w której trzyma się ściśle przepisów! Zawsze należy podejść do gotowania z gotowością do improwizacji. Cudownie pachnie, jest aksamitnie miękki i ma charakterystyczne, drożdżowe "dziurki". Jestem dobrej drodze do opanowania wypiekania na drożdżach, co wciąż stanowi dla mnie trudność.

Dzisiejsze kanapki z kawą (pierwszy raz testuję ekspres, który dostałam od mojego chłopaka na urodziny) to właściwie drugie śniadanie. Rano spieszyłam się do lekarza, aby zdążyć się zarejestrować (wyścig po "bloczek" na wizytę to jednak dla mnie nowość w tym mieście), więc połknęłam tylko dwa ciastka owsiane. 
Czas na pracę przy komputerze, powolne picie kawy i planowanie reszty dnia.


0 komentarze