11 UKOCHANA JAGLANKA WRZEŚNIOWA

Kasza jaglana z malinami, bananem i figami



  • kasza jaglana
  • figi
  • maliny (z ogrodu babci)
  • banany

Zero innych dodatków, słodzidł, polew i ulepszaczy. Kilka zmieszanych składników z mojej ukochanej bajki. Za połączenie jaglanki (którą preferuję najbardziej ze wszystkich kasz) z bananem jestem w stanie dać się pokroić. Bomba energetyczna i kaloryczna na początek dnia starczyła mi na (aż niezdrowe!) 10 godzin.
Dopiero wieczorem wrzucam poranne zdjęcie, ponieważ rano wybiegam do pracy. Już przygotowywałam posiłek na jutro, może zdjęcia powinny pojawiać się z wyprzedzeniem niczym prawdziwe inspiracje? ;-)

Tymczasem na moim grafomańskim blogu (służącym mi wcześniej jako notatnik recenzyjny, który rozesłałam- z powodzeniem- do moich pierwszych redakcji) wrzucony został post dotyczący wege-podróży po Półwyspie, o której co nieco wspominałam przy okazji ostatniego śniadania. 

Zapraszam! >>kulturoznawczy<<

0 komentarze