09 WSPOMNIENIE NADMORSKICH ŚNIADAŃ


Domowe kromki razowe z bananem i ogórkiem zielonym oraz bananem i brzoskwinią oprószoną kurkumą i chili



  • domowy chleb na zakwasie i drożdżach pieczony z mąki miksu mąk razowych: żytniej, orkiszowej i gryczanej z siemieniem lnianym, płatkami owsianymi i dużą ilością słonecznika, opieczony w tosterze
  • banan
  • ogórek zielony 
  • brzoskwinia
  • kurkuma
  • chili

  • do picia: zielona herbata zmieszana z suszonymi liśćmi poziomki i cynamonem

    Wczorajszego dnia przejechałam (dosłownie) całą Polskę wzdłuż, wracając do domu z helskiej Stacji Morskiej gdzie spędziłam ostatnie dwa tygodnie. Wolontariat w fokarium okazał się trudnym zadaniem, wymagającym dużo wytrwałości i cierpliwości, ale jednocześnie pozostanie niesamowitą przygodą i prawdziwą szkołą życia!
    Przez pierwszy tydzień borykałam się z chorobą, którą leczyłam surową dietą opartą na jabłkach, marchwi, bananach i śliwkach. W drugiej części turnusu otrzymałam przesyłkę ze świeżą porcją domowego chleba od mojej mamy- cudowne, pożywne śniadania komponowałam z warzyw i banana w plastrach stanowiącego bazę
    (z braku jakichkolwiek wegańskich smarowideł w tamtejszych sklepach). Całkowicie uzależniłam się od tego połączenia, które nie tylko niebanalnie smakuje, ale również daje energię i siłę na długą część dnia.

    0 komentarze